найти!
vitamodels

 

Принимаем web-money:

U236867281382
R177601272570
Z382832298061
E314767405005

главная главная контакты  

Новости

Все новости

12.12.2018

ЛАСКАВО ПРОСИМО У МАГІЧНИЙ СВІТ

«Лускунчик і Чотири королівства» на екранах кінотеатрів

     У новому дивовижному фентезі Disney «Лускунчик і Чотири королівства» представлені шедевральні декорації, костюми, зачіски та макіяж.

       Новий фільм Disney «Лускунчик і Чотири Королівства» оповідає історію дівчини Клари, яка вирушає на пошуки особливого ключа. Прагнучи відкрити подарунок матері, Клара потрапляє в дивовижний паралельний світ. Цей світ складається з чотирьох чарівних королівств і населений незвичайними мешканцями. І вся ця магія втілена на великому екрані силами талановитої команди художників, операторів та дизайнерів.

        Художник по костюмах Дженні Біван  і художник по гриму та стиліст Дженні Шіркор створили тематичні образи для регентів і мешканців Королівства Насолод, Королівства Сніжинок, Королівства Квітів, а також зловісний вигляд Матінки Коржика, різноманітний гардероб Клари і цілу залу учасників пишного Вікторіанського балу.

         Клара  –  захоплена наукою дівчина і її думки далекі від зачісок і модних суконь. Вона більш стурбована результатом своїх експериментів і лагодженням хитромудрих механізмів. Також Клара важко переживає раптову втрату своєї мами. Шіркор і Біван приділили особливу увагу атмосфері 1870-х років, оскільки на це десятиліття випав початок індустріальної революції. «Це була зоря ери електрики, – каже Біван. – І непідробний інтерес Клари до всього механічного прекрасно переплітається з передчуттям нових відкриттів що витав у повітрі в той час».

        У Клари п'ять основних образів у фільмі. «Коли ми вперше її бачимо, вона одягнена в просте плаття-сарафан зі шкіряним ременем, – каже Біван. – Це трохи сумний образ так як сім'я все ще носить траур».

         За словами Шіркор, Клара залишається вірна простим образам протягом усього фільму в тому, що стосується зачісок і макіяжу: «У Маккензі Фой чудове волосся, і ми працювали з її власним волоссям. На початку картини воно у неї розпатлане, тому що вона гралась на горищі, але за сюжетом, Луїза, сестра Клари, допомагає їй розчесатися і зібрати волосся в пучок перш ніж вони відправляться на бал. І це її основний образ впродовж всієї подорожі».

        Клара одягнена в бальне плаття на різдвяний бал Дросельмайера. Це плаття з бузкового шовку і тафти з органзою і шифоном. Біван коментує: «Маккензі мініатюрна, і я хотіла щоб її образ був дуже ніжним. У цій самій сукні вона потрапляє з балу в чарівний світ Чотирьох королівств. Якщо чесно, я і сама не припускала наскільки чудово вона виглядатиме в засніженому лісі. Нам дуже сподобалася ідея того, що крізь сукню повинно проходити світло».

       Коли Клара потрапляє в світ Чотирьох королівств, регенти влаштовують святкування на її честь, частиною якого є балет що розповідає історію Чотирьох королівств. Тут у Клари зовсім інший образ – кремове з золотим плаття в вікторіанському стилі з тканини глазет, кремової органзи, золотистого шовку і золотої сітки, прикрашене перлами, золотом і діамантами. Біван коментує: «Таке плаття можна побачити в ілюстраціях до казок».

       Шіркор додає: «За сценарієм Карамель робить Кларі зачіску, готуючи її до торжества, але Кіра Найтлі розповіла нам що вона навіть причесати нікого не зможе. Тому я придумала зачіску яка складається з чотирьох хвостиків – по одному на скронях і два на потилиці. Я обвила кожен хвостик стрічкою і закріпила їх на голові. Вийшло дуже красиво».

      Образ Клари змінюється знову коли вона вирішує відправитися в Четверте королівство, для того щоб кинути виклик Матінці Коржик. Тепер на ній військова форма із зеленого вельвету і червоної вовни з золотими галунами, в якій вона стає схожою на яскраво розфарбованого вікторіанського солдатика. Біван каже що це її улюблений образ. «У вікторіанську епоху точно були жінки які одягалися у військовому стилі, часто поєднуючи це зі спідницями. У той час жінки не брали участь в боях, але виконували різну роботу в тилу».

      Кульмінацією зміни образів Клари стає плаття для коронації, на створення якого знадобилася найбільша кількість праці і часу. Це світле ніжне плаття що світиться пошите з декількох видів тканин, включаючи золотисту і бузкову органзу з металевим відливом, срібну органзу, кремову органзу розшиту зірками, золоту і срібну сітку, шовкову павутинку, білі мережива і блискучу срібну сітку. Біван коментує: «Це повинно було бути чарівне плаття, про яке мріє кожна дівчинка. Ми використовували звичайні електричні гірлянди і розшили спідницю світлодіодами. Плаття складається з безлічі шарів, через які пробивається світло».

     За словами Біван, 13 професіоналів працювали над створенням сукні для коронації протягом 351 години.

• При пошитті спідниці було використано 127 вставок з шовкової павутини, 10 метрів в одному шарі по колу подолу і 40 метрів на весь поділ в цілому.

• 22 метра стрічки розшиті стразами уздовж швів і 348 метрів золотих і срібних ниток.

• 1800 шпильок з кристалами по окантовці накидки і 2500 кристалів Swarovski по всій сукні.

• Також для плаття було використано 1428 крихітних світлодіодних лампочок.

 

Ще більше цікавого про фільм:

      Гай Хендрікс Діас («Стів Джобс», «Початок») став головним художником-постановником картини, в обов'язки якого входило створення яскравого і унікального образу кожного з чотирьох королівств, а також головного палацу і ландшафту чарівного світу. Художник по костюмах Дженні Біван («Крістофер Робін», «Божевільний Макс»: «Дорога люті ») і художник по гриму та стиліст Дженні Шіркор («Красуня і Чудовисько», «Єлизавета») створили тематичні образи для регентів і мешканців Королівства Насолод, Королівства Сніжинок, Королівства Квітів, а також зловісний вигляд Матінки Коржик, різноманітний гардероб Клари і цілу залу учасників пишного Вікторіанського балу.

     «Увага до деталей і безмежна фантазія цієї команди не мають собі рівних, – каже режисер Лассе Халльстрьом. – Кожен найдрібніший елемент відтворено бездоганно».

     Режисерами нового фільму Disney «Лускунчик і Чотири королівства» виступили Лассе Халльстроьм і Джо Джонстон, а продюсерами стали Марк Гордон і Ларрі Франко, виконавчими продюсерами – Сара Сміт і Лінді Голдстейн. Фільм знятий за мотивами казки-повісті Ернста Теодора Амадея Гофмана «Лускунчик і мишачий король» і балету «Лускунчик» Чайковського на лібрето Маріуса Петіпа. Автором сценарію виступила Ешлі Пауелл.

 

     Світ Чотирьох Королівств

     Головний художник картини Гай Хендрікс  Діас створює блискучі декорації

     Історія Лускунчика відома в усьому світі, але коли Гай Хендрікс Діас вперше прочитав сценарій до фільму «Лускунчик і Чотири королівства», сюжет видався йому зовсім незнайомим. «Мене надихнув той факт, що сценарій був абсолютно інакшим, –  каже Діас. – Це яскравий світ, розділений на чіткі візуальні області – від Головного Палацу, який увібрав в себе мотиви Королівства Насолод, Королівства Сніжинок і Королівства Квітів, до таємничого Четвертого королівства, трохи суперечливого і вкрай інтригуючого».

     Дія фільму розгортається в переддень Різдва, що надихнуло творців картини створити максимальну атмосферу чарівництва, прикрасивши сезонним декором реальні локації. «Ми хотіли втілити в життя мрію кожної дитини – ідеальне Різдво, – каже Діас. – Кожен член нашої команди мав повернутися в дитинство. У нас були як класичні рішення, так і незвичайні ідеї».

    Події картини відбуваються в Лондоні 1879 року в епоху Вікторіанської Англії. «Однак, наш світ далекий від депресивної Вікторіанської епохи Діккенса, – каже Діас. – Це оптимістична версія, хоча сім'я Штальбаум переживає важкий період в зв'язку з втратою Марі, коханої дружини і мами. Ці переживання стають трампліном для Клари, нашої головної героїні, спонукаючи її відправитися в дивну подорож, щоб краще пізнати себе та саме життя».

 

    Разом з Кларою глядачі залишать будинок сім'ї Штальбаум і їдуть на розкішний бал до  хрещеного Дросельмайера, відвідують його майстерню, а вже потім переносяться в світ Чотирьох Королівств.

     Будинок Сім'ї Штальбаум

     Сім'я Клари живе в традиційному вікторіанському будинку і носить траур, але незабаром Різдво, і творці картини вирішили підкреслити це за допомогою декорацій. Однак, зробити це таким чином, щоб було чітко видно контраст між прикрасами в будинку сім'ї Штальбаум і святковим оздобленням балу в маєтку Дросельмайера. Діас і його команда використовували колір, щоб провести межу між двома будинками. «Для першої сцени фільму ми вирішили вибрати палітру без червоного кольору, а створити відчуття Різдва без його наявності дуже складно! В результаті чого ми відтворили злегка незатишне, прохолодне і недоречне Різдво, що повністю відображало атмосферу у сім'ї».

     Інтер'єри будинку сім'ї Штальбаум був відзнятий в Харфілд Гроув в Міддлсекс. Діас і його команда розробили і побудували кілька декорацій та відповідних локації, включаючи горище, вітальню і спальню Клари.

 

     Музична Скринька

     Марі, мама Клари, залишила особливі подарунки Кларі, її брату та сестрі. Клара отримала в дар музичну скриньку і листівку з написом «Все, що тобі потрібно - всередині».  Але скринька замкнена, а ключа, як це не дивно, немає. З цього і починається подорож Клари.

     Скринька – центральний елемент сюжету, і тому вона повинна була стати особливою. Діас каже: «У нас з'явилася можливість зробити скриньку абсолютно унікальною. Працюючи над дизайном Головного палацу, я поринув у той культурний період. В результаті у мене народилася ідея віддати данину  Фаберже, і музична скринька була відтворена в формі яйця, оздобленого вишуканою різьбою».

     Ключ від скриньки також мав бути унікальним. «Я придумав ключ з цікавим механізмом, – говорить Діас. – Зубчики на кінці ключа на перший погляд виглядають цілком звичайно, але система магнітів змушує зубчики обертатися і приймати форму зірки, коли його вставляють в замок».

     Бальний зал Дросельмайера

     Хрещений батько Клари, Дросельмайер, щороку проводить екстравагантний різдвяний бал. Ексцентричний мандрівник та успішний в своїх справах Дросельмайер зібрав колекцію артефактів з усього світу. І він не звик економити на Різдво. «Він влаштовує неймовірні вистави для своїх гостей, – каже Діас. – У декорі бального залу простежуються автентичні мотиви з країн, в яких він міг побувати. Там змішується безліч культур: Єгипет, Центральна Європа та Америка».

     Творці картини трансформували лекторій Далвіч Коледжу в бальний зал. «Ми перефарбували білі поверхні в яскравий червоний колір і додали максимально багате різдвяне оздоблення», – говорить Діас.

     Голова відділу моделювання реквізиту Крег Наррамор додає: «Ми додали вінки, банти, стрічки і дзвіночки, якими прикрасили величну ліпнину і колони. Також встановили п'ятиметрові сани, в яких розмістили струнний квартет, два гігантських лебедя і оленів. У центрі залу ми встановили неймовірно величезну різдвяну ялинку».

     Майстерня Дросельмайера

     Під час балу Клара йде майстерню Дросельмайера, сподіваючись знайти спосіб відкрити музичну скриньку. Майстерня, завалена різними механізмами і приладами –  ідеальний притулок для Клари. Діас каже: «Там багато механічних деталей, відповідних технологіям того часу, отож історична достовірність у нас була збережена».

     «У всьому фільмі присутня лише одна електрична лампочка, продовжує Діас. – У нас є чудова сцена де Дросельмайер і Клара намагаються налагодити один з нових пристроїв. Він поправляє електричну лампочку в центрі майстерні, лампочку, яка є рідкісною і дорогою. Тільки людина його положення та достатку могла дозволити собі таку дивину на той час. І тому ми використали її лише один раз протягом всього фільму».

     Томас Едісон вперше продемонстрував електричну лампочку для широкої громадськості в 1879 році. І в цьому ж році розгортаються події фільму «Лускунчик і Чотири королівства». «Це одна з причин, чому я додав цю деталь в декорацію», – говорить Діас.

     Зовнішнім виглядом будинку Дросельмайера послужив маєток Майнл в графстві Суррей. Його майстерня була побудована в стінах Великий консерваторії Сайон-Хауса. Однак одна з частин була побудована в павільйоні студії Pinewood.

     Чотири Королівства

     Чотири королівства – це Королівство Насолод, Королівство Квітів, Королівство Сніжинок і таємниче Четверте Королівство. І в центрі цього світу височіє величний палац, де засідає рада регентів. Діас дуже швидко уявив собі географічний макет світу Чотирьох королівств, а також характерний візуальний ряд для кожного з них. «Я думаю за допомогою олівця,  –  говорить він, – я змалював два альбоми ».

     Королівство Сніжинок – це чарівна країна вічної зими з крижаними замками і затишними селами на тлі гірських піків, покритих сліпучими льодовиками. «Це королівство снігу і льоду. Тут в нашій палітрі переважають білі, бірюзові і холодні блакитні тони», – говорить Діас.

     Льодовикове походження вплинуло на вигляд всього королівства. Світло грає холодною палітрою, створюючи воістину чарівну атмосферу. Мешканці цього королівства в своїй більшості аристократи. Вони присвячують свій вільний час різноманітним зимовим видам спорту і розвагам серед яких сніжне поло і щорічний конкурс крижаних скульптур. Місцева економіка підтримується торгівлею льодом і масштабним рибальським промислом в Північно-Льодовитому Морі. Королівством Сніжинок править регент Дрижак, чиє засніжені волосся і крижаний спокій прекрасно доповнюють цей холодний, але на диво красивий світ.

     Королівство Квітів – це запашний і барвистий світ, наповнений квітами що ожили і справжніх працюючих вітряних млинів. Смарагдова зелень і яскраві квіти, якими всипане все – від полів, млинів і будинків до самих мешканців цього неповторного королівства, багато з яких обробляють його благодатну землю. Їх всеосяжна любов до природи, і особливо до всього, що цвіте, лежить в основі виробництва основних експортних товарів королівства – меду і парфумерії. Щовесни тут проводиться Сільський фестиваль –  змагання за звання «Найкрасивіше село». На чолі Королівства Квітів регент Глід. Він ексцентричний, немов неслухняна пелюстка, котра чинить опір поривам вітру, але густі брови і пишна рожева зачіска наділили його химерною чарівністю.

     Королівство Солодощів викликає найбільший захват завдяки танцюючим коржикам. У цьому королівстві всім править смак. На мармеладних пагорбах ростуть карамельні дерева, всюди яскраві, насичені кольори і навіть земля зроблена з шоколаду. Веселі мешканці цього королівства обожнюють влаштовувати солодкі бенкети на яких пригощають гостей нескінченною низкою чудових десертів, вироблених на місцевих фабриках. Королівством Насолод вишукано і делікатно править Карамель.

     Четверте Королівство –  це темний і зловісний острів, де шрамами колишніх боїв залишили свій слід. Діас каже: «Щоб передати гнітючу атмосферу Четвертого королівства, ми побудували декорацію страшного лісу в павільйоні студії Pinewood. І головне питання яке постало перед нами, полягало у створенні такого лісу для цієї картини, який був би не схожий ні на один інший. Я вивчав художні альбоми та казки кінця XVIII століття з ілюстраціями великих майстрів, особливо Артура Рекхема, британського художника, який прославився геніальними ілюстраціями до казок братів Грімм і Ганса Крістіана Андерсона. Він майже завжди малював позбавлені крон дерева, старі і висохлі з довгими тонкими гілками, що звисають до землі і нагадують волосся. Ми створили свою версію таких дерев в нашому лісі».

     За словами Діаса, земля в лісі грає багряно-червоним кольором, на які його надихнув традиційний колір капелюшка мухомора. «Я наділив Четверте королівство абсолютно унікальним виглядом», – говорить він.

     Насправді, в павільйонах студії Pinewood було створено ліс у трьох варіаціях, кожен з яких відповідав певним завданням сюжетної лінії. «У нас були сцени з кіньми, які скачуть через ліс, і це вимагало наявності досить великих його відрізків», – говорить Діас, який застосовував майстерно намальовані фони, котрі візуально розширювали простір.

     Четверте королівство, засноване в давні часи акторами бродячих цирків, колись було центром мудрості і вистав. Мешканці інших королівств приходили сюди щоб розвіятися, і тоді це місце носило назву Королівство Розваг. Але регенти інших королівств були змушені позбавити Четверте царство цієї назви, і воно перетворилося в занедбаний ярмарок з похилою вицвілою каруселлю і безпардонно блукаючими скоморохами. На цій покинутій землі панує Матінка Коржик, а їй прислужує мишача армія.

     «У мене виникла думка, що Матінка Коржик повинна жити всередині гігантської ляльки-маріонетки, – каже Діас. – Її спідниця приховує просторий хол, всередині якого мандрівника підстерігають настирливі скоморохи, виплигуючи один з одного. Загалом, це дуже дивний світ».

     Творці картини виходили з того, що колишній святковий вигляд королівства збляк і атмосферу безтурботної радості змінив дух відчаю. «Ми побудували повнорозмірну карусель, – каже Наррамор. Ми виконали надзвичайну інженерну роботу, щоб показати, що вона викривлена ​​і ось-ось впаде. Створили дюжину вигадливих ліхтарів і 25 вінтажних фігур тварин – жирафів, драконів, страусів, яких вирізали зі спеціальної піни. У  них всіх трохи переляканий вигляд, наче вони тікають від невідомого ворога ».

     Палац

    «Хронометраж фільму не дозволяв нам повною мірою розкрити всі аспекти королівств, – каже Діас. І наше завдання полягало в тому, щоб відобразити характерні риси кожного з королівств в дизайні Головного Палацу та надати уявлення життя в ньому».

    «Коли я почав продумувати устрій і топографію цього світу, для мене відразу стало очевидним що Головний Палац повинен перебувати в його центрі, – продовжує Діас. Кожне королівствоточка на компасі – Королівство Сніжинок на півночі, Четверте королівство на півдні, Головний Палац в центрі і так далі».

    Діас і його команда ретельно облаштували внутрішній технічний устрій палацу, оскільки це величезна і дуже складна інженерна споруда. «У той час людям були доступні лише парові двигуни, – говорить він. – Тому ми помістили палац на самий край величного водоспаду. Сам водоспад і озеро, з якого він витікає, є породженнями Королівства Сніжинок – озеро наповнюється неосяжним танучим льодовиком, який зійшов з далеких північних вершин і зупинився на кордоні з Королівством Квітів і Королівством Насолод».

 

     Дивовижне доповнення

    Художник по костюмах Дженні Біван і гример / стиліст Дженні Шіркор створили неземні образи персонажів

     Творці картини запросили художника по костюмах Дженні Біван і гримера / стиліста Дженні Шіркор, щоб вони як визнані майстри своєї справи вдихнули життя в дивовижний світ фільму «Лускунчик і Чотири королівства».

     Ключ до зовнішнього вигляду персонажів лежить в історії походження світу Чотирьох королівств. Марі, мама Клари, відкрила цей паралельний світ  –  швидше за все, не без допомоги свого вітчима Дросельмайера. Її іграшки, від порцелянових ляльок до дерев'яних солдатиків і маріонеток, не просто послужили прообразами для мешканців королівств, вони стали ними. «Це дало нам уявлення про те, звідки все взялося, – говорить Біван. – Жителі королівств нагадують фігурки та іграшки XVIII століття».

     Шіркор додає: «З огляду на унікальну можливість створити цей фантастичний світ Чотирьох королівств, я з головою поринула в неосяжну культурну спадщину XVIII століття як зачісок так і макіяжу».

     Біван і Шіркор вивчали вікторіанські вулиці, бали, іграшки і казки, черпаючи натхнення та необхідні факти. Костюми, зачіски і макіяж як в сценах з реального світу, так і в королівствах є комбінацією історичної достовірності і фантазії.

    Дросельмайер – ексцентричний чоловік, що вже встиг побачити світ, та хрещений батько Клари носить довгий темний сюртук і пов'язку на оці. Біван каже: «Ми хотіли, щоб в ньому була загадка. Він досвідчений мандрівник, від нього відчувається легка нотка чарівництва, але нам не хотілося відразу відкривати всі його таємниці. Ми вирішили, що він привозив різні прикраси з усього світу, і не соромився демонструвати їх на своєму довгому розшитому сюртукові».

    Дросельмайер ходить з тростиною, яку творці спеціально знайшли, розібрали і подовжили, щоб вона підходила за зростом акторові Моргану Фріману. Відділ моделювання реквізиту відлив з бронзи фігурку сови що сидить, яка стала держаком тростини. Шіркор надала Фріману класичну перуку і бороду, відповідну моді кінця XIX століття.

 

    Капітан Філіп Гофман – він же Лускунчик – носить військову форму яскравого кольору, пошиту таким чином, щоб в ній він нагадував іграшкового солдатика. «Образ дуже близький до хрестоматійного ляльки Лускунчика, лише за винятком того, що більшість лускунчиків носить чорний ківер, а наш Лускунчик одягнений в золотий шолом. Решта солдатів картини одягнена в чорні ківери, тож наш Лускунчик відрізняється ».

    Шіркор також надихалася виглядом класичної ляльки, працюючи над макіяжем: «Джейден Фавора-Найт неймовірна, – говорить вона. – Ми лише додали трохи бронзово-золотих тонів і милі рожеві щічки ».

     Карамель – регент Королівства Насолод носить плаття кольору кристалізованого цукру. Воно пошито з металевої органзи рожевого, фіолетового, срібного та золотого кольорів з сіточками різноманітних відтінків рожевого і елементами з рожевої і бузкової органзи і фіолетового шовкового атласу. Для плаття також використовується срібна вишивка, срібні позументи, стрази та рожеві намистини, перлини і паєтки. Біван розпочала підготовку дизайну цієї сукні з вивчення реальних цукрових слив. «Мене підкорив їх рожево-ліловий колір і вигляд якого вони набувають після занурення в цукрову пудру, – каже вона. – Ми хотіли щоб в платті можна було багато рухатися і тому використовували безліч шарів з маленьких гофрованих віял, їх там не менше 200. Для них було витрачено феноменальну кількість тканини ».

     Сукня Карамелі  найоб'ємніша з усіх костюмів пошитих для фільму.

• На пошиття сукні пішло більше 100 метрів тканини.

• На пошиття першої версії сукні було витрачено 1000 годин.

• Спідниця сукні була настільки широкою, що не проходила в звичайні двері.

• Кірі Найтлі було непросто сидіти в цій сукні, і тому між кожним дублем вона сідала на маленьку табуретку яку ставила прямо під спідницю.

     За словами Шіркор, волосся Карамелі нагадує цукрову вату. «Воно повинно було бути рожевими, – каже вона. – Я виготовила перуку з вовни, яку пофарбувала в різні відтінки рожевого і бузкового, зробила вертикальну зачіску і прикрасила тонкою золотою ниткою.

     «Її макіяж вказує на той факт, що колись вона була лялькою, – продовжує Шіркор. – Я вивчила безліч вінтажних ляльок. Їх брови і губи дуже чітко окреслені, і ми застосували такий підхід, гримуючи Карамель як і всіх інших персонажів в королівствах ».

     Образ Матінки Коржик як регента землі, котра колись правила Королівством Розваг, виконаний в стилістиці цирку-шапіто, але давно забутого і покинутого. Спочатку Матінка Коржик з'являється у вигляді величезної ляльки, чия спідниця – цирковий намет. Однак, справжня Матінка Коржик живе всередині цієї ляльки. Біван коментує: «Вона ніби втомилася від сукні, визнала її занадто обтяжливою і позбулася неї на користь потертого запилюченого верху, брюк і чобіт».

     Знедолена регентша Четвертого королівства носить яскравий і екзотичний наряд, пошитий з декоративних тканин і тасьми. Здебільшого, вінтажні тканини замовлялися з різних країн. Біван створила власну біографію Матінки Коржик. «Вона була занадто великою лялькою щоб поміститися в шафці чудасій Марії, – каже художник по костюмах. –  І вона сиділа на його верхівці, де припадала пилом і страждала від самотності».

     Зачіска і макіяж Матінки Коржик підкреслюють її статус вигнанниці. Її обличчя все у  тріщинках, наче у бувалої ляльки. І зачіска у неї неординарна. За словами Шіркор: «Матінка Коржик мала бути рудою. На стиль її зачіски віддалено надихнули картини Томаса Гейнсборо другої половини XVIII століття, але ми трохи експериментували з цим образом. Гелен Міррен була в захваті від перспективи стати рудою і попросила додати в її образ дещицю піратства, що ми і зробили ».

     Дрижак носить блискучий костюм у сріблястих тонах що символізує лід, як і личить правителю Королівства Сніжинок. Ґудзики на костюмі Дрижака були виготовлені вручну, а його панчохи при кожному надяганні заново покривалися блискітками. За словами Біван, кольорова гамма не повинна була бути виключно білою. «Ми хотіли надати образу глибини, і тому додали сірих відтінків, а також срібних і блакитних тонів», – говорить вона.

    Шіркор додає: «Річард Грант, який зіграв Дрижака, отримав блідий, крижаний макіяж з синіми патьоками по всьому обличчю».

     За словами гримера / стиліста всі чоловіки у фільмі носять білі перуки, що відсилає нас у минуле до відповідного історичного періоду. «Але я адаптувала кожну перуку під характер персонажа. У перуці Дрижака з різних боків завитки, увінчані бурульками, бурульки звисають над його лобом. Він весь покритий льодом ».

     Глід, регент Королівства Квітів, виглядає так, ніби зійшов з картини Джузеппе Арчімбольдо. Його яскравий і вигадливий костюм повністю складається з квітів. Панчохи Глоду були вручну розписані квітковими візерунками. Команда Біван використовувала безліч квітів, але переважав все ж один: «Там є деревні відтінки, але домінує зелений колір».

     За словами Шіркор за основу перуки Глоду була взята форма популярна у чоловіків в другій половині XVIII століття. «Я зробила цей стиль більш квітковим, уклавши волосся в перуці в формі бутонів, – каже вона. –  Ми використовували блакитні, конвалієві, бузкові, жовті й зелені тони, фарбуючи локони і укладаючи їх у формі бутонів троянд. У нас вийшла найкрасивіша перука з усіх що я коли-небудь бачила».

     Розробляючи макіяж Глоду, гример Шіркор надихалася роботами французьких імпресіоністів. «Мені хотілося відчуття органіки, – каже вона. – У макіяжі Глоду присутні сплески кольору, а його брови пофарбували в колір річної трави ».

 

Все новости


Новости
ЗЛИВИ ТА АНОМАЛЬНІ МОРОЗИ НИЩИЛИ КАСОВІ ЗБОРИ
TheSuperBowlweekend виявився самим провальним за останні 19 років.
КРОК ДО БІЗНЕСУ
SHOE DESIGN EVENT для учасників «Leather and Shoes».
«ЗОЛОТИЙ ГЛОБУС» 2019: ПОГЛЯД ЗСЕРЕДИНИ
Україна не представила жодного фільму.
ІНВАЛІД ПЕРЕМІГ СУПЕРГЕРОЯ
Паралізований мільярдер
переміг м'язистого супергероя Джейсона Момоа.
Комікси та музика
Як відомо, тепер Голлівуд все більше і більше заробляє за морями.
Анонсы мероприятий
07.03.2019
ГУЦУЛКА КСЕНЯ
Українська романтична музична комедіяз 7 березня 2019 року у кінотеатрах України.
14.02.2019
«Продюсер»
З 14 лютого в українському прокаті комедійний роуд-муві режисера Сергія Вейна..
14.02.2019
Лірика музейних фондів
14 лютого, Музей сучасного мистецтва України запрошує на відкриття виставки. .
07.02.2019
КРУТИ 1918
Історичний екшн за реальною історією бою на залізничній станції Крути взимку 1918-го року/.
31.01.2019
«Вечори французького кіно»
14-й фестиваль французького кіно в Україні.

EXCLUSIVE Style © 2009
распечатать вверх

Создание веб-сайтов